Utvecklingssamtal.

by

Idag ska jag på utvecklingssamtal! 😀

Jag har alltid tyckt om att samtala om allting.

Det är roligt att prata med folk och lära känna dom, ifall man träffar dom nån annan gång så vet man vem det är. 😀

Därför tycker jag det är bra att prata och lära känna folk.

Jag har tränningsverk från orgenteringen och det betyder att jag har blivit starkare i benen.

Det kan vara bra eftersom jag ska ut och cykla nästa vecka! 😀

Idag på skolan så lärde jag mig KIDS VOLLEY!

Det är en enklare variant på vanlig VOLLEY BALL!

Det är jätte kul för man får veta hur det känns att spela

KIDS VOLLEY!

Nu ska jag ta nåt att äta.

VI SYNS! 😀

2 svar to “Utvecklingssamtal.”

  1. Jessica o Dominic Says:

    Hallo Joel! Hoppas allt är bra med dig. Kul att läsa din blogg, du skriver bra.
    Kram syster Jessica och Dominic

  2. children's Says:

    It’s going to be ending of mine day, except before end I am reading this enormous paragraph to increase my experience.

Lämna en kommentar