Jag måste komma i kapp!

by

Måste skriva ett till inlägg så att jag kommer ikapp!

Men nu skriver jag om Kingdom Hearts 2.

Ni vet säkert hur figurerna ser ut i filmer och sånt! 😀

Så här ser Sora ut i Spelet!

sora.jpg

Lite liten kanske!

Och här är Kalle anka på spelet!

kalle-anka.jpg

Tyvärr hade jag ingen bild på Långben! 😦

Mer bilder får ni se nästa gång. 😀

Vi SYNS! 😀

3 svar to “Jag måste komma i kapp!”

  1. Sam Zodiac Says:

    Snyggt jobbat, Maxi! Det där ser ju riktigt kul ut! Synd att bilderna är lite små, som du ju själv påpekar, men det är rätt OK ändå, tycker jag! Keep up the ggod work! Kram!

  2. susannna Says:

    Hej på dig
    Jag har inte hälsat på dig på ett bra tag, bloggledan håller i sig.
    Har du spelat Kingdom Hearts? Ettan har jag varvat och tvåan har jag påbörjat men nu när våren har kommit blir det inte så mycket tid över varken för spel eller blogg.
    Jag önskar dig en trevlig helg, Kram!

  3. neodraconis Says:

    Ja susanna!
    Det klart att jag har spelat Kingdom Heart, annars skulle jag inte skrivit om det så intensivt som jag gör. 😀
    Visst är det ett roligt spel!
    VI SYNS 😀

Lämna en kommentar